Měření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic – Adam Tomášek
Adam Tomášek
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic
Customer Satisfaction Measurement of Franchise Petrol Stations
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic. Cílem bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami občerstvení na čerpacích stanicích a jaké faktory jejich spokojenost nejvíce ovlivňují. Práce je rozdělená na teoretickou část, která se věnuje definicím základních pojmů a charakteristikou trhu pomocí odborné literatury a článků. Praktická část je zaměřena …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with measuring customer satisfaction of Franchise Petrol Stations. The aim was to find out customer satisfaction with refreshment services and what factors influence their satisfaction the most. The thesis is divided into a theoretical part, which describes the definitions of basic concepts and characteristics of the market using relevant literature and articles. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149821
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedoucí: Jiří Lošťák
- Oponent: Hana Jurášková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký