Bc. Patrik Lorenz

Master's thesis

Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika

Sales Support of Vodafone Czech Republic Franchise Stores
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je marketingová podpora prodeje franšízových prodejen společnosti Vodafone Czech Republic. V teoretické části se proto podívám na definici marketingové komunikace a všech jejích sloţek, popíšu lokální marketing a představím d?vody pro franšízing, jeho výhody a omezení. V praktické části se pak zaměřím na spo-lečnost Vodafone Czech Republic, její postavení na trhu mobilních …more
Abstract:
The thesis topic is marketing sales support of Vodafone Czech Republic franchise stores. In the theoretical part, therefore, I will look at the definition of marketing communications and all its components, describe local marketing and introduce the reasons for franchising - its advantages and limitations. In the practical part I will focus on the company Vodafone Czech Republic, its position in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lorenz, Patrik. Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications