Informatika v síti aneb vzdělávání prostřednictvím YouTube – Lukáš HORKÝ
Lukáš HORKÝ
Bachelor's thesis
Informatika v síti aneb vzdělávání prostřednictvím YouTube
Informatics in the Network or Education on YouTube
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou YouTube kanálu jako pomocníka ve vzdělávání žáků 2. stupně základních škol. Témata videí vychází z rámcových vzdělávacích programů pro základní školy pro rok 2021. Dílčím cílem práce bylo vytvořený videokanál evaluovat na vzorku žáků dané cílové skupiny. Zjistit, zda vytvořená vzdělávací videa reflektují potřeby žáků a mohou nalézt uplatnění v edukační činnosti (v …moreAbstract:
The Bachelor thesis is concerned with creation of YouTube channel as a helper at education of students at second grade at elementary school. Themes of videos are based on framework education programme for elementary education for 2021. Partial goal of the Bachelor thesis was to evaluate YouTube channel and its videos to a sample of students of a given target group. To find out, if created educating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zuzana Homanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORKÝ, Lukáš. Informatika v síti aneb vzdělávání prostřednictvím YouTube. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ict-ov
Theses on a related topic
-
Rozvoj informatického myšlení u žáků ZŠ
Vojtěch Viesner -
Rozvoj informatického myšlení s využitím Kodu Game Lab
Klára Lekešová -
Informatické myšlení v mateřské škole se zaměřením na robotické pomůcky
Petra Monhartová -
Informatické myšlení sociálně znevýhodněných žáků v datech ICILS
Matěj KLOKOČKA -
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Užití digitální fotografie a videa k chemické analýze
Zdeněk Lukeš -
Digitalizace analogového videa
Jan Pavelka -
Aplikace pro selektivní rekompresi HD videa z digitálních zrcadlovek
Oliver Gašpar