Informatika v síti aneb vzdělávání prostřednictvím YouTube – Lukáš HORKÝ
Lukáš HORKÝ
Bachelor's thesis
Informatika v síti aneb vzdělávání prostřednictvím YouTube
Informatics in the Network or Education on YouTube
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou YouTube kanálu jako pomocníka ve vzdělávání žáků 2. stupně základních škol. Témata videí vychází z rámcových vzdělávacích programů pro základní školy pro rok 2021. Dílčím cílem práce bylo vytvořený videokanál evaluovat na vzorku žáků dané cílové skupiny. Zjistit, zda vytvořená vzdělávací videa reflektují potřeby žáků a mohou nalézt uplatnění v edukační činnosti (v …viacAbstract:
The Bachelor thesis is concerned with creation of YouTube channel as a helper at education of students at second grade at elementary school. Themes of videos are based on framework education programme for elementary education for 2021. Partial goal of the Bachelor thesis was to evaluate YouTube channel and its videos to a sample of students of a given target group. To find out, if created educating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Homanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORKÝ, Lukáš. Informatika v síti aneb vzdělávání prostřednictvím YouTube. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-ict-ov
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj informatického myšlení u žáků ZŠ
Vojtěch Viesner -
Rozvoj informatického myšlení s využitím Kodu Game Lab
Klára Lekešová -
Informatické myšlení v mateřské škole se zaměřením na robotické pomůcky
Petra Monhartová -
Informatické myšlení sociálně znevýhodněných žáků v datech ICILS
Matěj KLOKOČKA -
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Užití digitální fotografie a videa k chemické analýze
Zdeněk Lukeš -
Digitalizace analogového videa
Jan Pavelka -
Aplikace pro selektivní rekompresi HD videa z digitálních zrcadlovek
Oliver Gašpar