Využití didaktických her ve výuce elementárního čtení – Mgr. Barbora Mandíková
Mgr. Barbora Mandíková
Diplomová práce
Využití didaktických her ve výuce elementárního čtení
The use of educational games for primary reading teaching
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje podrobné problematice didaktických her, konkrétně v elementárním čtení. V teoretické části je objasněna důležitost celkové připravenosti dítěte na vstup do školy. Dále práce obsahuje základní učební metody využívané ve výuce elementárního čtení a stručnou teorii her se zaměřením na hry didaktické. V praktické části je vyhotoven sborník didaktických her pro výuku elementárního …víceAbstract:
This diploma thesis is dedicated to the detailed issues of educational games, specifically in elemental reading. In the theoretical part is reflected the importance of the overall preparedness of the child at the entrance to the school. Furthermore, the diploma thesis contains the basic teaching methods used in teaching elementary reading and a brief game theory with a focus on learning the game. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iwcpb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
David Ďulík -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová