Interkulturní vzdělávání a možnosti jeho podpory prostřednictvím knihoven – Bc. Zdeněk Plch
Bc. Zdeněk Plch
Diplomová práce
Interkulturní vzdělávání a možnosti jeho podpory prostřednictvím knihoven
Intercultural education and the possibilities of support through Libraries
Anotace:
Práce se zabývá interkulturním vzděláváním a jeho podporou prostřednictvím veřejných knihoven. Nejprve definuje současný demografický a sociální kontext multikulturního světa a globalizované společnosti. Následně se vyrovnává s definicí pojmu kultura a kulturních rozdílů a také s kulturními střety. Popisuje také možnosti vzdělávání a instituce veřejných knihoven. V poslední kapitole teoretické části …víceAbstract:
This diploma thesis deals with intercultural learning and its support through libraries. It starts with defining the current demographical and social society along with multicultural world and globalized society. The thesis also deals with defining what is „culture“, cultural differences and meeting of different cultures. Options of education and public libraries as institutions are also described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ljvlv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Marie Indráková
- Oponent: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Análisis de la diversidad cultural en Cataluňa: educación intercultural
Aneta PSOTOVÁ -
Interkulturní vzdělávání učitelů základních škol
Michaela KOLÁŘOVÁ -
Interkulturní vzdělávání v praxi středních škol
Lucie ŠÁNOVÁ -
Interkulturní vzdělávání na druhém stupni základních škol v Brně
Lucia Gáborová -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
English language education of senior citizens in the context of non-formal learning
Veronika Lösterová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Implement the Strategic Plan of Educational and Creative Activities of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Davide PAVESI