Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku ) – Irina Luneva
Irina Luneva
Bakalářská práce
Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku )
Theory of the firm:Influence of product quality to customer satisfaction (for certain business)
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na provedení analýzy vlivu kvality produktů podniku Škoda auto na spokojenost jeho zákazníků. Hlavním cílem této práce je vymezit požadavky a faktory, které mají zásadní vliv na spokojenost spotřebitelů s určitými výrobky. Teoretická část práce je pojata jako znalostní báze k pochopení vlivu kvality produkce na fungování podniku a přízeň jeho zákazníků. S ohledem na provedenou …víceAbstract:
Bachelor thesis is focussing on the analysis of impact of the product's quality of the Skoda cars on the satisfaction of its customers. The main objective of this work is to define requirements and factors that have a major impact on consumer satisfaction with certain products. The theoretical part is conceived as a knowledge base to understand the influence of the quality of products on the functioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
- Oponent: Alexandr Soukup, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUNEVA, Irina. \textit{Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku )}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/mrb2fj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení
Věra Vašíčková -
Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro
Barbora Kvasničková -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Nástup adaptace nového zaměstnance ve ŠKODA AUTO a.s.
Natálie Poláčková -
Analýza videí produkovaných firmou ŠKODA AUTO a.s. pro potřeby vzdělávání koncových zákazníků
Zdeněk Simek
Název
Vložil
Vloženo
Práva