Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků jižní Moravy – Eva Preisslerová
Eva Preisslerová
Bakalářská práce
Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků jižní Moravy
Evaluation of marketing mixes of selected wineries in South Moravia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá posouzením marketingového mixu vinařských podniků působících na jižní Moravě. Teoretická část je zaměřena na marketingový výzkum a marketingový mix obecně. Ve vlastní práci jsou konkrétně popsány stávající marketingové mixy vybraných vinařských podniků. Jedná se o Vinařství Filip Šebesta, Vinařství Válka a Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. Marketingový výzkum je proveden dotazníkovým …víceAbstract:
The bachelor thesis describes an assessment of the marketing mix of wineries operating in South Moravia. The theoretical part is focused on marketing research and marketing mix in general. The bachelor thesis describes the existing marketing mixes of selected wineries in detail. Wineries selected to the assessment for this bachelor thesis are are Filip Šebesta Winery, Válka Winery and Bzenec s.r.o …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PREISSLEROVÁ, Eva. \textit{Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků jižní Moravy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mre6nb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva