Filip Kapusta

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě

Analysis of passenger satisfaction on public transport
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat spokojenost cestujících Dopravního podniku města Brna a navrhnout vhodná opatření pro odstranění problémových míst, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti cestujících. K dosažení stanoveného cíle práce byla provedena rozsáhlá rešerše vědecké literatury, jejíž poznatky jsou obsahem teoretické části práce. Metodologická část je věnována aplikaci zvoleného modelu při …více
Abstract:
This thesis aims to analyse the passenger satisfaction of the Dopravní podnik města Brna and to propose appropriate measures to eliminate problem areas that could lead to increased passenger satisfaction. To achieve the stated objective of the thesis, extensive research of scientific literature was carried out, the findings of which are the content of the theoretical part of the thesis. The methodological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Ondřej Špetík, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management