Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě – Filip Kapusta
Filip Kapusta
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Analysis of passenger satisfaction on public transport
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat spokojenost cestujících Dopravního podniku města Brna a navrhnout vhodná opatření pro odstranění problémových míst, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti cestujících. K dosažení stanoveného cíle práce byla provedena rozsáhlá rešerše vědecké literatury, jejíž poznatky jsou obsahem teoretické části práce. Metodologická část je věnována aplikaci zvoleného modelu při …víceAbstract:
This thesis aims to analyse the passenger satisfaction of the Dopravní podnik města Brna and to propose appropriate measures to eliminate problem areas that could lead to increased passenger satisfaction. To achieve the stated objective of the thesis, extensive research of scientific literature was carried out, the findings of which are the content of the theoretical part of the thesis. The methodological …víceKlíčová slova
DPMB zákazník spokojenost SEM Kano dotazník návrhy customer satisfaction questionnaire suggestions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lkxx1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Ing. Ondřej Špetík, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction
JieWang Yan -
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Ivo Pospíšil -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Jana Skřivánková -
Návrh atributů nového či inovovaného produktu pomocí Kano modelu
Natália Kubicová