Nikol Hurdálková

Bakalářská práce

3D software ve výuce

3D software in teaching
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití 3D softwaru ve výuce. Hlavním cílem práce je zjistit, zda žáci, studenti a učitelé znají 3D technologie, 3D software a jak uvedené nástroje využívají ve výuce. Zjištění bylo realizováno pomocí průzkumu mezi žáky, studenty a učiteli ve formě dotazníku.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of 3D software in education. The aim of the thesis was to map whether pupils, students and teachers know 3D technologies, 3D software and how they use these tools in teaching. The findings were carried out through a survey of pupils, students and teachers in the form of a questionnaire.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB13859

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2022
  • Vedoucí: prof. RNDr. Štěpán Hubálovský, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Michal Musílek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

Univerzita Hradec Králové

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika se zaměřením na vzdělávání, Základy techniky se zaměřením na vzdělávání

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.