Marketingová komunikace společnosti Accor Services CZ s. r. o. prostřednictvím internetu a její přínos – Libor Nolč
Libor Nolč
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Accor Services CZ s. r. o. prostřednictvím internetu a její přínos
Benefits of marketing communication with usage of internet in the company of "Accor Services CZ s. r. o."
Anotácia:
Bakalářská práce se na příkladu poukázkové společnosti Accor Services CZ s. r. o. zabývá významem marketingové komunikace vedené prostřednictvím internetu. Kromě charakteristiky internetového marketingu a vývojových trendů internetu je součástí práce analýza postavení WWW prezentace mezi ostatními nástroji marketingového mixu a hodnocení změn, ke kterým došlo v souvislosti se spuštěním nových internetových …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6465
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedúci: Jaroslav Halík
- Oponent: Pavel Holomek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6465
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka