Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů – Radek Valenta
Radek Valenta
Bachelor's thesis
Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů
Experiential Learning as a Tool for Personal Goal Formation
Abstract:
Tato práce se věnuje zážitkové pedagogice, která je v dnešní době považována za jednu z nejefektivnějších metod všestranného osobnostního rozvoje. V teoretické části se věnuje historii zážitkové pedagogiky a popisuje historické souvislosti jejího vzniku. Dále se věnuje popisu konkrétních metod zážitkové pedagogiky a následně popisuje kurz, na kterém byly využity. V praktické části kvalitativní formou …moreAbstract:
This thesis is about experiential learning, which is considered as one of most effective methods of all-round personal developement. In its theoretical part, it describes history of experiential learning and historical aspects of its origin. It also describes methods of experiential learning and describes a course, which used them. In the practical part, it determines, in what ways experiential learning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valenta, Radek. Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Metody zážitkové pedagogiky a jejich využití v hodinách hudební výchovy
Tereza SLAVÍKOVÁ -
Ověření efektivity metody zážitkové pedagogiky na příkladu kurzu první pomoci
Ondřej Turek -
Možnosti využití metod zážitkové pedagogiky v práci s klienty z dětských domovů
Soňa Lhotáková -
Analýza vybraných metod zážitkové pedagogiky v rámci základních škol
Adéla Vitoslavská -
Možnosti užití prvků zážitkové pedagogiky v rozvoji kreativity během hodin výtvarné výchovy na všeobecných gymnáziích
Alžběta Hájková -
Výuka tematického celku Člověk jako jedinec v občanské výchově v osmé třídě základní školy založená na metodách zážitkové pedagogiky
Irena Bovijn -
Metody měření dopadu kurzu užívajícího metod zážitkové pedagogiky na účastníky
Martina KOSOVÁ -
Metody zážitkové pedagogiky aplikované v Trampském etniku
Petr TOMÁNEK