Souvislost mezi self-efficacy a syndromem vyhoření u učitelů základních škol – Bc. et Bc. Aneta Augustinová
Bc. et Bc. Aneta Augustinová
Diplomová práce
Souvislost mezi self-efficacy a syndromem vyhoření u učitelů základních škol
Relation between teacher self-efficacy and burn out syndrome among teachers in primary education
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá souvislostí mezi učitelskou self-efficacy a syndromem vyhoření u učitelů základních škol v České republice. Teoretická část práce se věnuje vymezení učitelské profese, konceptu učitelské self-efficacy, syndromu vyhoření u učitelů a dosavadním poznatkům o souvislosti definovaných konceptů. Empirická část práce se věnuje metodologii kvantitativního šetření a následné …víceAbstract:
The master's thesis deals with the relationship between teacher self-efficacy and burn-out syndrome among primary school teachers in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of the teaching profession, the concept of teacher self-efficacy, burnout syndrome in teachers and the existing knowledge about the connection of the defined concepts. The empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f3ko5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Souvislosti mezi osobnostními rysy, učitelskou self-efficacy a syndromem vyhoření u učitelů základních škol
Jakub Větříšek -
Souvislost self-efficacy, locus of control a syndromu vyhoření u asistentů pedagoga.
Kateřina Veselská -
Souvislost self-efficacy s mírou syndromu vyhoření a využíváním duševní hygieny u sociálních pracovníků
Lucie Pražáková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková