Mgr. Nikola Vilímková

Master's thesis

Ženy a sexismus v české reklamě

Women and sexism in czech commercials
Anotácia:
Hlavním tématem této práce bude využití motivu sexuálních indikátorů a stereotypizace v reklamním sdělení. Pomocí diskurzivní analýzy bude zjišťováno, jakým způsobem zadavatelé oslovují své potenciální zákazníky v oblasti sexistických reklam. Tato diplomová práce bude obsahovat sedm analýz reklam, na které byla podána stížnost z důvodů sexismu v roce 2014. Práce bude rozčleněna do tří částí. Teoretická …viac
Abstract:
The main topic of this diploma work will be application of the motive of sexual indicators and stereotyping in advertising message. Discursive analysis will investigate, how submitters address their possible customers in sexistic commercials areas. This thesis will contain seven analyses of commercials, on which the complaints were made because of sexism in 2014. The work will be dividend into three …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2016
  • Vedúci: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Kateřina Kirkosová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií