Barbora Kaniová

Master's thesis

Typologie zákazníků na trhu internetového bankovnictví

Typology of Customer on the Market of Internet Banking
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na typologii zákazníků na trhu internetového bankovnictví. Cílem výzkumu je zjistit a definovat postoje spotřebitelů k internetovému a mobilnímu bankovnictví. Pro výzkum je použito dotazníkové šetření. Na základě analyzovaných postojů je vytvořena typologie uživatelů na trhu internetového bankovnictví. Jednotlivé typy jsou charakterizovány.
Abstract:
The thesis is focused on the typology of customer on the market of internet banking. The aim of the research is to odentify and define consumers attitudes towards internet and mobile banking. Research is used survey. On the basis of analyzed attitudes is created typology of customer on the market of internet banking. Individual types are characterized.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedúci: Jana Valečková
  • Oponent: Zdeňka Kaločová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava