Typologie zákazníků na trhu internetového bankovnictví – Barbora Kaniová
Barbora Kaniová
Diplomová práce
Typologie zákazníků na trhu internetového bankovnictví
Typology of Customer on the Market of Internet Banking
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na typologii zákazníků na trhu internetového bankovnictví. Cílem výzkumu je zjistit a definovat postoje spotřebitelů k internetovému a mobilnímu bankovnictví. Pro výzkum je použito dotazníkové šetření. Na základě analyzovaných postojů je vytvořena typologie uživatelů na trhu internetového bankovnictví. Jednotlivé typy jsou charakterizovány.Abstract:
The thesis is focused on the typology of customer on the market of internet banking. The aim of the research is to odentify and define consumers attitudes towards internet and mobile banking. Research is used survey. On the basis of analyzed attitudes is created typology of customer on the market of internet banking. Individual types are characterized.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117711
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The functioning on the firm on the black market
Sherkhon Yuldoshev -
The Impacts of the Measures Applied in Response to the COVID-19 Epidemic on the Labour Market: the Cases of Germany and Thailand
Mingyuan Cui -
Analysis of the Financial Statements in the CTP Investment s.r.o. and Their Impact on the Management of the Company
Rauan Nurbatyrov -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
A Comparison of Online Banking in the Czech Republic and in Other Selected EU Countries
Petra Nagyová -
Customer satisfaction with internet banking in Kyrgyzstan
Bermet Almazbek Kyzy -
E - business - Case study of the Russian banking
Timur Davletov -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová