Motivace žáků k učení v rámci individuálního vzdělávání – Veronika KOPISTOVÁ
Veronika KOPISTOVÁ
Bakalářská práce
Motivace žáků k učení v rámci individuálního vzdělávání
Pupils' motivation to learn in homeschool environment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem motivace žáků k učení v rámci individuálního vzdělávání. V úvodu teoretické části se nachází vymezení individuálního vzdělávání v rámci naší legislativy. Následující kapitoly pojednávají o vývojové psychologii mladšího školního věku, pedagogické psychologii a motivaci osobnosti. V empirické části této práce najdeme popis kvalitativního výzkumu s cílem popsat …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is pupils´ motivation to learn in homeschool environment. At the beginning of the theoretical part is a definition of homeschooling in our legislation. The following chapters deal with developmental psychology of children of primary school age, pedagogical psychology and motivation. In the empirical part we find a description of qualitative research. The purpose of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Šmahaj, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPISTOVÁ, Veronika. Motivace žáků k učení v rámci individuálního vzdělávání. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Domácí vzdělávání na 1. stupni ZŠ v ČR
Zuzana Fridrichová -
Domácí vzdělávání na 1. stupni základní školy v reflexi žáků
Alžběta Kuciánová -
Individuální neboli domácí vzdělávání v praxi
Pavlína Švédová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Individuální vzdělávání s využitím digitálních technologií
Barbora Havlová -
Individuální vzdělávání pohledem rodičů: motivace, realizace, podpora
Irena Černochová -
Domácí vzdělávání žáků
Kateřina Polachová -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva