Bc. Lucie Otáhalová

Diplomová práce

Marketingový plán podniku

Marketing plan of a corporation
Anotace:
Ve své diplomové práci představuji marketingový plán, jako nedílnou součást každé společnosti, která chce efektivně řídit svou činnost. V práci se nejvíce zaměřuji na jednotlivé kroky marketingového plánu, jako je analýza SWOT, marketingové cíle podniku, rozpočet a kontrola. K naplnění marketingových cílů jsem použila strategii segmentace a segmentaci dle marketingové mixu. Dalším krokem, bylo sestavit …více
Abstract:
In my thesis I present a marketing plan as an integral part of every company that wants to effectively manage its business. In the work I mostly aim to the particular steps of the marketing plan, such as SWOT analysis, business marketing objectives, budget and control. To fulfill marketing objectives, I used the segmentation strategy and segmentation according to the marketing mix. The next step was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní