Bc. Lucie Otáhalová
Diplomová práce
Marketingový plán podniku
Marketing plan of a corporation
Anotace:
Ve své diplomové práci představuji marketingový plán, jako nedílnou součást každé společnosti, která chce efektivně řídit svou činnost. V práci se nejvíce zaměřuji na jednotlivé kroky marketingového plánu, jako je analýza SWOT, marketingové cíle podniku, rozpočet a kontrola. K naplnění marketingových cílů jsem použila strategii segmentace a segmentaci dle marketingové mixu. Dalším krokem, bylo sestavit …víceAbstract:
In my thesis I present a marketing plan as an integral part of every company that wants to effectively manage its business. In the work I mostly aim to the particular steps of the marketing plan, such as SWOT analysis, business marketing objectives, budget and control. To fulfill marketing objectives, I used the segmentation strategy and segmentation according to the marketing mix. The next step was …víceKlíčová slova
Marketingový plán marketingový výzkum analýza SWOT marketingové cíle marketingové strategie marketingový mix komunikační mix cílový segment analýza konkurence analýza zákazníků marketingová kontrola. Marketing plan marketing research SWOT analysis marketing goals marketing strategy marketing mix communication mix goal segment competition analysis customers analysis marketing controls.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mgwpj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Změna marketingové strategie
Jakub Kubíček -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Plán marketingové a PR strategie podniku Kapka resort a jeho aplikování do praxe
Kateřina Valigurová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová -
Strategie a plán marketingové komunikace soukromého gymnázia
Laura Smutná -
Založení fitness centra- business plán a marketingová strategie
David Boček