Interpretace postav skrze product placement a jeho role v americkém fikčním seriálu Gossip Girl – Alexandra MONHARTOVÁ
Alexandra MONHARTOVÁ
Bachelor's thesis
Interpretace postav skrze product placement a jeho role v americkém fikčním seriálu Gossip Girl
Interpretation of the Gossip Girl series' characters through the product placement perspective
Anotácia:
Charakterizace postav skrze audiální product placement. Práce vymezila pojem product placement a zkoumala jeho efektivitu v televizní tvorbě. Dále se zabývala konstrukcí postav v audiovizuální tvorbě. Prokázala, že audiální product placement postavu charakterizuje, jelikož určité produkty či značky spojené explicitně s postavou divák dekóduje a přiřadí získané informace k charakteru postavy.Abstract:
This paper argues that characters in the Gossip Girl series can be interpreted through I argued that Gossip Girl became a pop cultural phenomenon, thanks to its original marketing and costume design which overleaped to the fashion industry. According to my research, Gossip Girl series was a case of an ideal merge between the television series and the fashion and cosmetics industries.brand and product …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013
Zverejniť od: 10. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MONHARTOVÁ, Alexandra. \textit{Interpretace postav skrze product placement a jeho role v americkém fikčním seriálu Gossip Girl}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/mst1ts/.
Jak správně citovat práci
MONHARTOVÁ, Alexandra. Interpretace postav skrze product placement a jeho role v americkém fikčním seriálu Gossip Girl. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Human Studies / Francouzská filologie - Filmová věda
Práce na příbuzné téma
-
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Analýza využití Product Placement v televizních seriálech
Martina Štiaková -
Analýza využívání product placement v českých televizních seriálech
Hana Grombířová -
Analýza využití Product Placement ve slovenských televizních seriálech
Katarína Líšková -
Product placement v České republice a Rusku
Anton Lazouski -
Product placement v televizní tvorbě
Lucie Koulová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 8. 2013