Lucie Šimůnková

Bakalářská práce

Marketing vybrané neziskové organizace

Anotace:
Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části je vysvětlen pojem marketing a posléze uvedeny hlavní atributy marketingu služeb, pod který se tematicky řadí marketing neziskového sektoru. Práce se v další části zaměřuje především …více
Abstract:
This bachelor thesis concentrates on the use of marketing methods in the non-profit sector, which are characterized by a number of specifics compared to the marketing methods used by the profit-making organizations. In the theoretical part of the paper, the term marketing is explained. Further, the section introduces main attributes of the marketing of services under which the non-profit sector belongs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/msvqcn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku