Marketing vybrané neziskové organizace – Lucie Šimůnková
Lucie Šimůnková
Bakalářská práce
Marketing vybrané neziskové organizace
Anotace:
Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části je vysvětlen pojem marketing a posléze uvedeny hlavní atributy marketingu služeb, pod který se tematicky řadí marketing neziskového sektoru. Práce se v další části zaměřuje především …víceAbstract:
This bachelor thesis concentrates on the use of marketing methods in the non-profit sector, which are characterized by a number of specifics compared to the marketing methods used by the profit-making organizations. In the theoretical part of the paper, the term marketing is explained. Further, the section introduces main attributes of the marketing of services under which the non-profit sector belongs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/msvqcn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Financování a účetnictví nadačních fondů v podmínkách Nadačního fondu Kapka naděje
David Šefl -
Výroční zpráva nadačního fondu (Kapka naděje)
Kristýna Kudláčková -
Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje"
David Görner -
Sponzorství nadačních fondů pro pomoc dětem v ČR
Andrea Sýkorová -
Výroční zpráva nadačního fondu (Kapka naděje)
Kristýna Kudláčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec