Optimalizace marketingové strategie vznikajícího internetového subjektu – Ing. Jana Šafářová, DiS.
Ing. Jana Šafářová, DiS.
Master's thesis
Optimalizace marketingové strategie vznikajícího internetového subjektu
Optimalisation of the marketing strategy of an emerging internet company
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je ověření realizace marketingové strategie vznikajícího internetové subjektu, který působí v oblasti cestovního ruchu. Úvodní část se zabývá cestovním ruchem, jeho základními formami a kategoriemi, dále vysvětluje specifické vlastnosti služeb a jak tyto vlastnosti ovlivňují přístup firem poskytujících služby v cestovním ruchu k tvorbě a realizaci marketingových strategií …viacAbstract:
Subject of this thesis is the verification of realized marketing strategy of an emerging internet company conducting its bussiness in tourism. Introductory part deals with tourism industry, its forms and essential categories and specific characterictics of services in relation to the marketing. The thesis informs also about marketing in tourism with its particularities that are characteristic in this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zverejniť od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šafářová, Jana. Optimalizace marketingové strategie vznikajícího internetového subjektu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu
Filip Dvořáček -
Marketingové strategie internetového obchodu FitFriend.cz
Dominik Burger