Vliv spokojenosti vybrané skupiny stakeholderů na výkonnost podniku – Ing. Margita Vávrů
Ing. Margita Vávrů
Diplomová práce
Vliv spokojenosti vybrané skupiny stakeholderů na výkonnost podniku
The effect of happiness among a selected stakeholder group on the firm performance
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi spokojeností zákazníků a výkonností podniku. Postupně je v textu rozebrána spokojenost zákazníka a faktory, které ji ovlivňují. Na tuto část navazuje kapitola zabývající se postojem, který ke vztahu mezi spokojeností a výkonností podniku zaujímá literatura. Na základě porovnání jejích názorů je vytvořen dotazník pro zhodnocení současné situace podniku a na jeho …víceAbstract:
Submitted thesis contains relationship between customer satisfaction and business performance. Firstly, there are analyzed customer satisfaction and its antecedents. This part is followed by a chapter examining the attitude literature to mentioned relationship between customer satisfaction and business performance. The questionnaire is designed based on the comparison of researchers’ views. The purpose …víceKlíčová slova
Balanced Scorecard faktory spokojenosti hodnota pro zákazníka zákazníka loajalita zákazníků spokojenost zákazníků výkonnost podniku vztah mezi spokojeností a výkonností zákazník jako stakeholder determinant of customer satisfaction customer value customer loyalty customer satisfaction business performance relationship between customer satisfaction and business performance stakeholder and customer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/istkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Jindřich Pokora
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The Perceived Value and Effect of Social Media Marketing on Customer Engagement
Nabi Abbasaliyev -
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
The effects of AI on startups and their business models
Alexey Taran -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Financial ratios analysis as a determinant of the financial position after the COVID–19 pandemic for LG Electronics Inc.
Ivan Yaroshevich -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova