Projekt mediální sondy Žebříček 20-ti nejdražších českých měst – Ing. Barbora Černá
Ing. Barbora Černá
Bakalářská práce
Projekt mediální sondy Žebříček 20-ti nejdražších českých měst
Project of medial probe Scale of 20 most expensive czech cities
Anotace:
Ve své práci sestavuji žebříček českých měst podle poměru příjmů obyvatel a životních nákladů. Cílem je tedy vytvoření určitého obrazu sociální reality, či spíše jeho výseče, a to pomocí relevantního měřítka drahoty, či láce v různých městech České republiky. Pro tvorbu práce jsem čerpala poznatky především z vlastní zkušenosti praxe v médiích, z autorské účasti na obdobných publikovaných projektech …víceAbstract:
In my thesis I create scale of czech cities according to rate of incomes of residents and life costs. Deal is build of certain tableau of social reality or one sector of that, with gauge of relevant scale factor dearth and cheapness in several cities in Czech Republic. I use my own cooperation experience in media, analogous published articles and recommended professional literature. This mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w3czf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of market parameters of groundnuts in Mazowe district, Zimbabwe
Donald Mbangani -
Montánní aktivity na Přebuzsku (Báňsko-historická analýza a geodeticko topografický průzkum)
Petr HASIL -
Branding – its history and new challenges
Natella Vojtkova -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov