Kateřina Čížková

Master's thesis

Trendy v online marketingových komunikací

Trends in online marketing communications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá moderním komunikačním a informačním kanálem zvaným internet a představuje ho v roli nového média. Shrnuje základní poznatky o jeho vývoji, jakož to i o vývoji internetové reklamy. Zároveň poskytuje informace o české internetové populaci a odhaluje zásady při plánování online mediální kampaně. Důraz je kladen na využívání nových trendů v online prostředí jako například mobilní …more
Abstract:
This thesis deals with modern communication and information channel called the internet and presents it as the new media. It summarizes the findings of its development, as well as to the development of Internet advertising. It also provides information on the Czech internet population and reveals the principles in the planning of online media campaigns. Emphasis is put on the use of new trends in online …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2013
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Kateřina Diblíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38688

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod