Kateřina Čížková

Diplomová práce

Trendy v online marketingových komunikací

Trends in online marketing communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá moderním komunikačním a informačním kanálem zvaným internet a představuje ho v roli nového média. Shrnuje základní poznatky o jeho vývoji, jakož to i o vývoji internetové reklamy. Zároveň poskytuje informace o české internetové populaci a odhaluje zásady při plánování online mediální kampaně. Důraz je kladen na využívání nových trendů v online prostředí jako například mobilní …více
Abstract:
This thesis deals with modern communication and information channel called the internet and presents it as the new media. It summarizes the findings of its development, as well as to the development of Internet advertising. It also provides information on the Czech internet population and reveals the principles in the planning of online media campaigns. Emphasis is put on the use of new trends in online …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Kateřina Diblíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38688

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod