Trendy v online marketingových komunikací – Kateřina Čížková
Kateřina Čížková
Diplomová práce
Trendy v online marketingových komunikací
Trends in online marketing communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá moderním komunikačním a informačním kanálem zvaným internet a představuje ho v roli nového média. Shrnuje základní poznatky o jeho vývoji, jakož to i o vývoji internetové reklamy. Zároveň poskytuje informace o české internetové populaci a odhaluje zásady při plánování online mediální kampaně. Důraz je kladen na využívání nových trendů v online prostředí jako například mobilní …víceAbstract:
This thesis deals with modern communication and information channel called the internet and presents it as the new media. It summarizes the findings of its development, as well as to the development of Internet advertising. It also provides information on the Czech internet population and reveals the principles in the planning of online media campaigns. Emphasis is put on the use of new trends in online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Kateřina Diblíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38688
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Mediální plánování – efektivnost reklamy
Filip Jeřábek -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková