Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory – Bc. Luboš Petržilka
Bc. Luboš Petržilka
Diplomová práce
Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory
Marketing Strategy of the Tourist Region Jizera Mountains
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnutí marketingových aktivit na podporu rozvoje cyklistiky v turistickém regionu Jizerské hory na základě zpracované analýzy. Teoretická část se věnuje zejména základním principům marketingu v cestovním ruchu, marketingovému plánování a destinačnímu managementu. Empirická část zahrnuje analýzu lokalizačních a realizačních faktorů, které ovlivňují cyklistiku v regionu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose marketing activities to support the development of cycling in the Jizera Mountains tourist region based on the analysis. The theoretical part is mainly devoted to the basic principles of marketing in tourism, marketing planning, and destination management. The empirical part includes an analysis of location and implementation factors affecting cycling in the region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petržilka, Luboš. Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
Michaela Vilímková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva