Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory – Bc. Luboš Petržilka
Bc. Luboš Petržilka
Master's thesis
Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory
Marketing Strategy of the Tourist Region Jizera Mountains
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnutí marketingových aktivit na podporu rozvoje cyklistiky v turistickém regionu Jizerské hory na základě zpracované analýzy. Teoretická část se věnuje zejména základním principům marketingu v cestovním ruchu, marketingovému plánování a destinačnímu managementu. Empirická část zahrnuje analýzu lokalizačních a realizačních faktorů, které ovlivňují cyklistiku v regionu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose marketing activities to support the development of cycling in the Jizera Mountains tourist region based on the analysis. The theoretical part is mainly devoted to the basic principles of marketing in tourism, marketing planning, and destination management. The empirical part includes an analysis of location and implementation factors affecting cycling in the region …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Petržilka, Luboš. Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
Michaela Vilímková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights