Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. – Bc. Iva Botlíková
Bc. Iva Botlíková
Master's thesis
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Information systems for the acquisition and customer relationship management at ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na informační systémy pro získávání a péči o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza současného stavu využívání zavedeného systému Microsoft Dynamics CRM 2013. V rámci třetí kapitoly jsou výsledky analýzy využity k návrhům na zlepšení aktuálního stavu. Závěrem …moreAbstract:
This thesis is focused on information systems for customer nurturing and relationship management in ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. company. The first part contains theoretical determination of the issue. Then there is analysed a current state of using the Microsoft Dynamics CRM 2013 system by ŠKODA AUTO Slovensko in the second part. The results from the analytical part are used for improvement suggestions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOTLÍKOVÁ, Iva. \textit{Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2020. Available from: https://theses.cz/id/mu080q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Botlíková, Iva. Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Osobní rozvoj zaměstnanců a návrh na jeho realizaci ve ŠKODA AUTO Slovensko, sro
Martina Kuľhavá -
Firemná kultúra ŠKODA AUTO Slovensko a jej vplyv na rozvoj a vzdelávanie zamestnancov
Mária Pánisová -
Analýza využiteľnosti Microsoft Dynamics 365 platformy pre B2B marketing a reporting
Radoslav Sabadoš -
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
Natalie Zacharova -
Rozšíření kampaně Dynamics CRM
František Valášek -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova