Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. – Bc. Iva Botlíková
Bc. Iva Botlíková
Diplomová práce
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Information systems for the acquisition and customer relationship management at ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na informační systémy pro získávání a péči o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza současného stavu využívání zavedeného systému Microsoft Dynamics CRM 2013. V rámci třetí kapitoly jsou výsledky analýzy využity k návrhům na zlepšení aktuálního stavu. Závěrem …víceAbstract:
This thesis is focused on information systems for customer nurturing and relationship management in ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. company. The first part contains theoretical determination of the issue. Then there is analysed a current state of using the Microsoft Dynamics CRM 2013 system by ŠKODA AUTO Slovensko in the second part. The results from the analytical part are used for improvement suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOTLÍKOVÁ, Iva. \textit{Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mu080q/.
Jak správně citovat práci
Botlíková, Iva. Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Osobní rozvoj zaměstnanců a návrh na jeho realizaci ve ŠKODA AUTO Slovensko, sro
Martina Kuľhavá -
Firemná kultúra ŠKODA AUTO Slovensko a jej vplyv na rozvoj a vzdelávanie zamestnancov
Mária Pánisová -
Analýza využiteľnosti Microsoft Dynamics 365 platformy pre B2B marketing a reporting
Radoslav Sabadoš -
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
Natalie Zacharova -
Rozšíření kampaně Dynamics CRM
František Valášek -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova