Poruchy chování v prostředí výchovného ústavu – Bc. Petra KOBZOVÁ
Bc. Petra KOBZOVÁ
Diplomová práce
Poruchy chování v prostředí výchovného ústavu
Behavioral disorders in an educational institution
Anotace:
Diplomová práce je věnována prostředí výchovného ústavu a poruchám chování. Teoretická část stručně charakterizuje prostředí výchovného ústavu, historický vývoj, jednotlivé typy etopedických zařízení, právní normy, které upravují problematiku poruchového chování. Definuje poruchy chování u dětí. Zamýšlí se nad příčinami poruchového chování a popisuje jednotlivé formy. Hledá možné nápravy rizikového …víceAbstract:
This diploma thesis deals with surroundings of an educational institute and behavior disorders. The theoretical part concisely describes surroundings of an educational institute, its historical development, single types of etopedic facilities, legal standards regulating the issue of troublesome behavior. It defines behavior disorders of children. It thinks about causes of troublesome behaviour and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2013
Zveřejnit od: 22. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOBZOVÁ, Petra. Poruchy chování v prostředí výchovného ústavu. Brno, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vybrane aspekty cinnosti strediska vychovne pece z pohledu pracovniku
Petr Vlček -
Středisko výchovné péče v Praze 12 jako nástroj prevence rizikového chování
Magdalena Mižišinová -
Role zážitkových aktivit v práci s klienty střediska výchovné péče
Igor Štefanko -
Životní dráha klientů střediska výchovné péče
Ema Bednáriková -
Výchovné cíle v celodenním oddělení střediska výchovné péče
Dana Krchová -
Přínos střediska výchovné péče při řešení rizikového chování dětí a mladistvých
Monika Bočinská -
Internátní program střediska výchovné péče
Lucie Vomočilová -
Možnosti péče o děti předškolního věku ve středisku výchovné péče
Miroslava MICHALCOVÁ