Komunikace mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školy – Kateřina LAKOMÁ
Kateřina LAKOMÁ
Bakalářská práce
Komunikace mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školy
Communication between teacher and students at junior high schools
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje komunikaci mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu komunikace, vývojem modelů, strukturou, formou a druhy komunikace. Podrobněji se zaobírá pedagogickou komunikací. Její charakteristikou, funkcemi, aktéry, organizační formou, pravidly a otázkami. Dále uvádí základní vymezení verbální a neverbální komunikace. Záměrem praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the communication between teacher and pupils at the second level of elementary school. Its theoretical part deals with the definition of the term ?communication?, with the development of models, with the structure, the form and the sorts of communication. It follows up on pedagogical communication: its characteristics, its functions, its actors, its organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Zveřejnit od: 26. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Nikola Sklenářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAKOMÁ, Kateřina. Komunikace mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / pedagogika - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová