Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny – Tereza Špalková
Tereza Špalková
Bakalářská práce
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Role of Social Networks in Purchase Decision Making of Generation Y in Selection of Cafés
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi a jejich rolí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny. Teoretická část se nejprve soustředí na charakteristiku generace Y. Druhá kapitola popisuje nákupní rozhodování spotřebitele včetně zobrazení role sociálních sítí v rozhodovacím procesu spotřebitele. Třetí kapitola se zaměřuje na kavárenství a faktory, které spotřebitel zvažuje při výběru …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with social networks and their role in purchase decision making of generation Y in selection of cafés. Firstly, the theoretical part describes characteristics of generation Y. The second chapter defines purchase decision making of consumers including the description of the role of social networks in a consumer decision-making process. The third chapter focuses on the coffee …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy