Natália Drozdová

Diplomová práce

Využitie nástrojov online marketingu v oblasti luxusných značiek

Využití nástrojů online marketingu v oblasti luxusních značek
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů online marketingu v oblasti luxusních značek. Přináší pohled na to, jakým způsobem může online marketing ovlivnit propagaci produktů, poselství a vize luxusních značek. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se luxusu a luxusních statků. Následně je vysvětlen princip marketingu luxusních značek a popsána aktuální situace na trhu …více
Abstract:
The diploma thesis studies the usage of online marketing tools in the field of luxury brands. It demonstrates how online marketing can affect the promotion of products, heritage and the vision of the luxury brands. The theoretical part of the thesis explains basic terms related to luxury and luxury goods. It is followed by the explanation of the principle of marketing of luxury goods and description …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá využitím nástrojov online marketingu v oblasti luxusných značiek. Prináša pohľad na to, ako môže online marketing ovplyvniť propagáciu produktov, posolstva a vízie luxusných značiek. Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie základných pojmov týkajúcich sa luxusu a luxusných statkov. Následne je vysvetlený princíp marketingu luxusných značiek a načrtnutá aktuálna situácia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Ivana Topolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76230

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod