Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy – Bc. Nicole Balánová
Bc. Nicole Balánová
Master's thesis
Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy
Use of PPC advertising to improve the company's economic results
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím modelu Pay Per Click kampaní a jejich optimalizací dle marketingových nástrojů. Cílem je zlepšení hospodářských výsledků firmy na základě roční optimalizace PPC účtu v roce 2021 a porovnáním výsledků s předchozím rokem. Tedy zvýšit prodeje přes e-shop. Účelem je snížení podílů nákladů na obratu a zvýšení hodnoty konverzí, tak aby se investice, co nejvíce vyplatila …moreAbstract:
This thesis deals with the use of Pay Per Click campaigns and their optimization according to marketing tools. The aim is to improve the company's economic results based on the annual PPC account optimization in 2021 and comparing the results with the previous year. Thus, to increase sales through the e-shop. The purpose is to reduce the cost to sales ratio and increase the value of conversions, so …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALÁNOVÁ, Nicole. \textit{Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/mufizw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Balánová, Nicole. Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Judita Ouhrabková -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová