Komunikační strategie neziskové organizace – Mgr. Luděk OLEJNÍK
Mgr. Luděk OLEJNÍK
Master's thesis
Komunikační strategie neziskové organizace
Communication strategy for library NÖ Landesbibliothek (Austria)
Anotácia:
Práce se zabývá komunikační strategií zemské knihovny Dolního Rakouska (NÖ Lande-sbiblitohek v St. Pöltenu). Práce je postavena na teoretické základě, který úzce souvisí s danou problematikou. Objevují se zde pojmy jako plán marketingové komunikace v uve-dení jednotlivých kroků, vztahy s veřejností (Public Relations), image a veřejné mínění. V další části se nachází analýza stávajícího stavu v knihovně …viacAbstract:
This thesis is engaged in comunication strategy of NÖ Landesbiblitohek in St. Pölten in Niederösterreich. This work is based on theoretical part which is very close to chosen pro-blems. There are used words like the marketing plan, Public Relations, image and public opinion. In the next part there is the analysis of the real level in communication and publicity. This analysis begins with a short historical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2782
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OLEJNÍK, Luděk. Komunikační strategie neziskové organizace. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová