Bc. Martina Bartošíková

Diplomová práce

Analýza komunikační kampaně

Analysis of communication campaign
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analyzování současné komunikační kampaně zvoleného podniku. Následně jsou navržena doporučení vedoucí k odstranění zjištěných nedostatků kampaně a návrhy pro další komunikační možnosti podniku. Teoretická část práce slouží jako opora pro část praktickou a je věnována marketingové komunikaci, procesu plánování efektivní komunikační …více
Abstract:
The subject of my diploma thesis titled “Analysis of a Corporate Communication Campaign” is the analysis of a current communication campaign undertaken by the investigated company. Subsequently, the thesis provides recommendations for the remedy of the campaign’s identified shortcomings, as well as suggestions regarding the company’s further communication options. The theory section underpins the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management