Analýza komunikační kampaně – Bc. Martina Bartošíková
Bc. Martina Bartošíková
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně
Analysis of communication campaign
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analyzování současné komunikační kampaně zvoleného podniku. Následně jsou navržena doporučení vedoucí k odstranění zjištěných nedostatků kampaně a návrhy pro další komunikační možnosti podniku. Teoretická část práce slouží jako opora pro část praktickou a je věnována marketingové komunikaci, procesu plánování efektivní komunikační …víceAbstract:
The subject of my diploma thesis titled “Analysis of a Corporate Communication Campaign” is the analysis of a current communication campaign undertaken by the investigated company. Subsequently, the thesis provides recommendations for the remedy of the campaign’s identified shortcomings, as well as suggestions regarding the company’s further communication options. The theory section underpins the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b7srv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman