Tereza Šuláková
Master's thesis
Ocenění podniku VESETA spol. s r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je stanovit tržní hodnotu podniku VESETA spol. s r.o. k datu 1. května 2018, která může být využita případným investorem jako podklad pro jednání. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů a metodiky oceňování podniků. Metodologie je následně aplikována v praktické části na data podniku VESETA spol. s r.o. Diplomová …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine the value of the company VESETA spol. s r.o. by the date 1st of May 2018, which could be used by potential investors as a basis for negotiations. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part engages with the definition of basic concepts and methodology of valuation of the company. The methodology is then applied in the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/mupk93/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠULÁKOVÁ, Tereza. \textit{Ocenění podniku VESETA spol. s r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/mupk93/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
Marta Pšikalová -
Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR
Karolína Švejkovská -
Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Kristýna Nováková -
Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů
Lucie Waliczková -
Analýza vnímání barev na trhu nealkoholických nápojů
Alice Kopecká -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Ranking vybraných společností na trhu nealkoholických nápojů
Petr Klement