Typy zátěžových situací u učitelů druhého stupně základní školy v České a Slovenské republice – Bc. Martin Omelka
Bc. Martin Omelka
Diplomová práce
Typy zátěžových situací u učitelů druhého stupně základní školy v České a Slovenské republice
Types of stressful events for the teachers at the second part of primary school in Czech republic and Slovakia
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou stresu a typy zátěžových situací, které působí na učitele druhého stupně základní školy v České a Slovenské republice. V teoretické části jsou především vymezeny základní pojmy jako stres, stresor, zdroje, příčiny a důsledky zátěže, působící na učitele základních škol. Teoretická část se také zabývá zvládáním zátěžových situací a charakteristikou učitelské profese …víceAbstract:
The Master thesis deals with the types of stress and stressful situations that affect teachers of lower secondary schools in the Czech and Slovak Republic. In the theoretical part we delimit basic concepts such as stress, stressor, resources, causes and consequences of the load acting on the primary school teachers. The theoretical part also deals with cope with stressful situations and characteristics …víceKlíčová slova
Učitel stres stresor základní škola práce A teacher stress stressor a primary school work
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rjh8f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The role of a teaching assistant in a primary school classroom
Romana Halíková -
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová -
The Implementation of CLIL Approach in a Primary school - Case study
Reaksmey Bunry -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Prevence a zvládání stresu u žáků základních škol: Návrh metodického materiálu a informačních letáků a plakátů
Tereza Skalská -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Základní škola a evropské dotace (projekt MŠMT ČR "Šablony" na ZŠ Oskol a Slovan v Kroměříži)
Nikola Ginterová