Popularizace českého filmového průmyslu široké veřejnosti – Daniel Bleha
Daniel Bleha
Bachelor's thesis
Popularizace českého filmového průmyslu široké veřejnosti
Popularization of the Czech Film Industry to the General Public
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem “Popularizace českého filmového průmyslu široké veřejnosti” se věnuje způsobům, kterými je v současné době možné popularizovat filmový, potažmo audiovizuální, průmysl v České republice jako celek. Práce se věnuje konkrétním nástrojům, které jsou v současné době používány pro propagaci audiovize široké veřejnosti. V závěru práce je zkoumáno skrze rozhovory s českými producenty …viacAbstract:
The bachelor thesis entitled "Popularization of the Czech film industry to the general public" is devoted to the ways in which the film, or audiovisual, industry in the Czech Republic as a whole is currently popularized. The thesis focuses on specific tools that are currently used to promote the audiovisual industry to the general public. The thesis concludes by examining, through interviews with Czech …viacKľúčové slová
médiaKľúčové slová
filmoví producentiKľúčové slová
periodikaKľúčové slová
reklama a propagaceKľúčové slová
filmový průmyslKľúčové slová
audiovizuální tvorbaKľúčové slová
Česko
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15029
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
- Vedúci: Václav MORAVEC
- Oponent: Pavel STRNAD
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 11. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Existuje "spotřební" reklama na automobil?
Daniel Drdla -
Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
Peter Mikušinec -
Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu
Kira Smirnova -
Tvorba a vnímání hudby v audiovizuální reklamě
Erika Hejčová -
Produkce reklamní tvorby: Produkční společnost Funny Bunny Films a její tvorba
Matěj Šaman -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Vitalina Besogonova -
Společně k dílu, společně k jídlu: Filmová propagace a dobové koncepty zdravého životního stylu v letech 1945–1959
Eliška Malečková -
Metody lákání filmařů a jejich přínos pro region v kontextu střední Evropy: Film Commissions, systém filmových pobídek a fondů
Petr Štěrba