Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla – Olga Havlíčková
Olga Havlíčková
Master's thesis
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Online Marketing of Cultural Organizations: Online Marketing Strategy for Divadlo v Řeznické Theatre
Abstract:
Diplomová práce zkoumá možnosti využití internetových komunikačních kanálů a nástrojů v marketingu kulturních subjektů, zejména divadel. První, teoreticky zaměřená část textu, seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti online marketingu, specifiky internetových médií, profilem české internetové populace a dostupnými nástroji internetového marketingu, které lze v komunikaci divadel využít. Praktická …moreAbstract:
The aim of this master's thesis is to examine the options and advantages of using online marketing by cultural organisations, especially theatres. The introductory part of this thesis explains essential terms related to online marketing and specifics of internet media. It also gives an overview of internet marketing tools, which can be effectively used in communication of cultural organizations. A …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46589
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Mario Kubaš
- Reader: Jan Hanzlík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLÍČKOVÁ, Olga. \textit{Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/muvizi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Divadelní marketing a jeho aplikace ve společnosti
Dominika ROGOZNÁ -
Vedoucí sekce Marketing 25. Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2015
Barbora Leskovjanová -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner -
Marketing divadla
Žaneta Kubalová -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Online marketing a jeho využití v Klicperově divadle
Judita Ouhrabková -
Personální marketing amatérského divadla
Lenka Hejduková -
Marketing a marketingová komunikace divadla
Tereza Ibrová