Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla – Olga Havlíčková
Olga Havlíčková
Diplomová práce
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Online Marketing of Cultural Organizations: Online Marketing Strategy for Divadlo v Řeznické Theatre
Anotace:
Diplomová práce zkoumá možnosti využití internetových komunikačních kanálů a nástrojů v marketingu kulturních subjektů, zejména divadel. První, teoreticky zaměřená část textu, seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti online marketingu, specifiky internetových médií, profilem české internetové populace a dostupnými nástroji internetového marketingu, které lze v komunikaci divadel využít. Praktická …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to examine the options and advantages of using online marketing by cultural organisations, especially theatres. The introductory part of this thesis explains essential terms related to online marketing and specifics of internet media. It also gives an overview of internet marketing tools, which can be effectively used in communication of cultural organizations. A …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46589
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Jan Hanzlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Divadelní marketing a jeho aplikace ve společnosti
Dominika ROGOZNÁ -
Vedoucí sekce Marketing 25. Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2015
Barbora Leskovjanová -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner -
Marketing divadla
Žaneta Kubalová -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Online marketing a jeho využití v Klicperově divadle
Judita Ouhrabková -
Personální marketing amatérského divadla
Lenka Hejduková -
Marketing a marketingová komunikace divadla
Tereza Ibrová