Analýza marketingové komunikace společnosti poskytující televizní vysílání – Simona Kotásková
Simona Kotásková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti poskytující televizní vysílání
The Analysis of Marketing Communication for Television Broadcaster
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou účinnosti marketingové komunikace společnosti TradeTec a.s., která se zabývá poskytováním televizního vysílání přes satelit. Mým cílem bylo zjistit účinnost stávající marketingové komunikace a navrhnout taková doporučení ke komunikaci, která by pomohla získat nové zákazníky. Důvodem bylo, že se na českém trhu neustále zvyšuje konkurence poskytovatelů televizního …víceAbstract:
In my graduation theses I state of analysis of the effect of marketing communications company of firm TradeTec a.s., wich offer television broadcasting over satelit. My purpose was find out efficiency of marketing communications and propose some recommendations for communications, wich help to get a new consumers. On czech market is constantly grow a competition of offers wich offer television broadcasting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/89382
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Lucie Sobková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTÁSKOVÁ, Simona. \textit{Analýza marketingové komunikace společnosti poskytující televizní vysílání}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mv0hww/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Evaluation of Marketing Communication
Elena Korshunova -
Business Cycle Theory and Marketing
Diana Yermukhanova -
Secrets of Communication
Aristarkh Avdeyev -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Systémy satelitní a zemské distribuce televizního vysílání
Karel HŮLA -
Kvalita příjmu digitálního televizního satelitního vysílání
Petr Malík