Relationship between economic well-being and e-commerce development - case of China – Jingyu Cao
Jingyu Cao
Bachelor's thesis
Relationship between economic well-being and e-commerce development - case of China
Vztah mezi ekonomickým blahobytem a rozvojem elektronického obchodu ——Vezměme si jako příklad Čínu.
Abstract:
S rychlým rozvojem informačních technologií v posledních letech se internet postupně začlenil do lidských životů a dominuje jim a elektronický obchod se stal důležitým obchodním modelem v systému tržního hospodářství naší země. Rozvoj elektronického obchodu sehrál důležitou roli při rozšiřování rozsahu čínského tržního hospodářství a měl také významný dopad na životní styl lidí, takže studium ovlivňujících …moreAbstract:
With the rapid development of information technology in recent years, the Internet has gradually integrated into and is dominating people's lives, and e-commerce has become an important business model in our country's market economy system. The development of e-commerce has played an important role in expanding the scale of China's market economy and has also had a significant impact on people's lifestyles …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92765
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Klára Čermáková
- Reader: Petr Mach
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Economics
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
e-obchod - zhodnocení ekonomické efektivnosti
Daniel Všetečka -
Doporučení pro důvěryhodný a uživatelsky přístupný elektronický obchod
Veronika Meklešová -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Elektronický obchod v Nette
Michal Okosy -
Digitálny obchod a jeho zdanenie v EÚ
Aneta Tarnociová -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm -
Elektronický obchod a role administrátora
Daniela Vostradovská