Relationship between economic well-being and e-commerce development - case of China – Jingyu Cao
Jingyu Cao
Bakalářská práce
Relationship between economic well-being and e-commerce development - case of China
Vztah mezi ekonomickým blahobytem a rozvojem elektronického obchodu ——Vezměme si jako příklad Čínu.
Anotace:
S rychlým rozvojem informačních technologií v posledních letech se internet postupně začlenil do lidských životů a dominuje jim a elektronický obchod se stal důležitým obchodním modelem v systému tržního hospodářství naší země. Rozvoj elektronického obchodu sehrál důležitou roli při rozšiřování rozsahu čínského tržního hospodářství a měl také významný dopad na životní styl lidí, takže studium ovlivňujících …víceAbstract:
With the rapid development of information technology in recent years, the Internet has gradually integrated into and is dominating people's lives, and e-commerce has become an important business model in our country's market economy system. The development of e-commerce has played an important role in expanding the scale of China's market economy and has also had a significant impact on people's lifestyles …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Klára Čermáková
- Oponent: Petr Mach
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Economics
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
e-obchod - zhodnocení ekonomické efektivnosti
Daniel Všetečka -
Doporučení pro důvěryhodný a uživatelsky přístupný elektronický obchod
Veronika Meklešová -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Elektronický obchod v Nette
Michal Okosy -
Digitálny obchod a jeho zdanenie v EÚ
Aneta Tarnociová -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm -
Elektronický obchod a role administrátora
Daniela Vostradovská