Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD – Mgr. Radmila POSPÍŠILOVÁ
Mgr. Radmila POSPÍŠILOVÁ
Diplomová práce
Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD
Research of effectiveness advertising campaigns used on the public transport vehicles
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo popsat realizovatelný projekt měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD. V první fázi jsem analyzovala možnosti marketingového výzkumu a zvolila vhodnou metodiku měření.V druhé fázi bylo nutno analyzovat trh venkovní reklamy v sekci dopravních prostředků a představit jej v širším měřítku v začlenění do out-of-home médií. Dále jsem provedla analýzu současného stavu …víceAbstract:
This final thesis is aimed to describe a viable project of effectiveness research of advertising campaigns used on the public transport vehicles. In the first phase I analyzed the contingencies of marketing research and chose the most suitable research methodics. In the second phase it was necessary to analyze the market of out-of-home advertising in the section of means of transport and introduce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2788
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠILOVÁ, Radmila. Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitele
Kateřina CHALUPOVÁ -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingový výzkum potenciálu prostředků, nezbytných pro evakuaci obyvatel vybrané územně správní jednotky.
Lukáš Chovanec -
Analýza efektivity motivačního systému a návrh na opatření pro zvýšení efektivity motivačního systému.
Yergalym Zamanbek -
Analýza efektivity motivačního systému a návrh na opatření pro zvýšení efektivity motivačního systému.
Jakub Odložilík -
Analýza efektivity motivačního systému a návrh na opatření pro zvýšení efektivity motivačního systému.
Andrea Nikolosová -
Analýza efektivity motivačního systému podniku a návrh ke zvýšení efektivity motivačního systému podniku
Tereza Danišová -
Analýza efektivity motivačního systému a návrh na opatření pro zvýšení efektivity motivačního systému.
Ondřej Hlaváček