Mgr. Radmila POSPÍŠILOVÁ

Diplomová práce

Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD

Research of effectiveness advertising campaigns used on the public transport vehicles
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo popsat realizovatelný projekt měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD. V první fázi jsem analyzovala možnosti marketingového výzkumu a zvolila vhodnou metodiku měření.V druhé fázi bylo nutno analyzovat trh venkovní reklamy v sekci dopravních prostředků a představit jej v širším měřítku v začlenění do out-of-home médií. Dále jsem provedla analýzu současného stavu …více
Abstract:
This final thesis is aimed to describe a viable project of effectiveness research of advertising campaigns used on the public transport vehicles. In the first phase I analyzed the contingencies of marketing research and chose the most suitable research methodics. In the second phase it was necessary to analyze the market of out-of-home advertising in the section of means of transport and introduce …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2788

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POSPÍŠILOVÁ, Radmila. Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.