Fungování daně z přidané hodnoty v obchodních vztazích – Markéta Prokešová
Markéta Prokešová
Bakalářská práce
Fungování daně z přidané hodnoty v obchodních vztazích
Operation of VAT in business relationships
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na fungování daně z přidané hodnoty v obchodních vztazích. Cílem práce je na reálných a modelových příkladech objasnit problematiku daně z přidané hodnoty pro účetní a daňovou kancelář v oblasti intrakomunitárního plnění, dovozu, vývozu a třístranného obchodu na konkrétních případech vybraných společností účetní a daňové kanceláře.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the functioning of value added tax in business relations. The aim of the thesis is to clarify the issue of value added tax for the accounting and tax office in the field of intra-community transactions, imports, exports and trilateral trade on specific cases of selected companies of accounting and tax offices.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/xqp0w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Eva Vincencová, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Ing. Markéta Štěpánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Přenesená daňová povinnost na dani z přidané hodnoty
Marie Drápalová -
Právní úprava daně z přidané hodnoty a intrakomunitární plnění
Iva Havlíčková -
Výuka daně z přidané hodnoty
Jaroslava Marešová -
Ručení příjemce plnění za daň z přidané hodnoty
Jindřich Novák -
Daňové zatížení v rámci zení EU (z pohledu daně z přidané hodnoty)
Lucie Dlouhá -
Ověření odhadu hodnoty vybrané společnosti pomocí metod diskontovaných cash-flow a ekonomické přidané hodnoty
Barbora Ščecinová -
Poslední vývoj v právní úpravě daně z přidané hodnoty v právu EU - nové tendence
Miroslava Kubusová -
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Martin Doležal