Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie. – Jaroslav Šebek
Jaroslav Šebek
Bachelor's thesis
Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
Analysis of the sales strategy of the company John Deere related to harvesting technology on the Czech market .
Abstract:
Tato práce je zaměřená na prodejní strategii firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie. První část práce je rešeršní a vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu, jako jsou benchmarking, segmentace trhu, marketing firmy a prodejní strategie, mystery shopping, strategický řídící proces firmy a harvestorové technologie.Druhá část práce je zaměřena na metodiku výzkumu prodejní …moreAbstract:
This work focuses on John Deere's sales strategy on the Czech harvesting technology market. The first part of this work deal with research and explains the basic concepts of marketing, such as benchmarking, market segmentation, marketing and sales strategy, mystery shopping, strategic business management and harvester technology.The second part of the thesis is focused on methodology of research of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBEK, Jaroslav. \textit{Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2019. Available from: https://theses.cz/id/mvkfw1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme / field:
Forestry / Economic Administration Services in Forestry
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Algoritmické obchodní strategie
Petr Kouba -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights