Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? – Bc. Sabina Sedláčková
Bc. Sabina Sedláčková
Bakalářská práce
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Does advertising affects society's way of life?
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá především reklamou a jejím vlivem na rozhodování při nákupu. Zkoumá také postoj společnosti k zemi původu zboží a rozdíly v nákupním chování mužů a žen.Abstract:
Bachelor's thesis covers mainly advertisement and its influence on decision making during shopping. It examines society's attitude to the country of origin of specific goods and covers differences in shopping preferences between men and women.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12012/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁČKOVÁ, Sabina. \textit{Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/mvvczr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
Ozan Buğur -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
Televize a životní styl
Miroslava Lišková -
Vliv reklamy na životní styl žáků na 2. stupni základní školy
Jan KREMLIČKA -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Revue Gentleman 1924 - 1927: Literární a výtvarná tematika, reflexe proměn životního stylu
Lucie Křížková