The Use of Mother Tongue in English Language Classes – Martina HAVLOVÁ
Martina HAVLOVÁ
Master's thesis
The Use of Mother Tongue in English Language Classes
The Use of Mother Tongue in English Language Classes
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je užití mateřského jazyka ve výuce angličtiny jako cizího jazyka. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve sleduje vývoj jednotlivých názorů na tuto problematiku a dokládá, že se v žádném případě nejedná o jednoznačně danou problematiku. Vzhledem k tomu, že využívání mateřštiny ve výuce cizích jazyků s sebou přináší i určitá rizika …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of the mother-tongue use which has been for many decades a subject of dispute among the foreign-language-teaching public. In general the work supports the view that students' native language, despite many contradictory opinions, should have its firm position in English language classes. While presenting both the advantages accompanying its use as well as its indisputable …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLOVÁ, Martina. The Use of Mother Tongue in English Language Classes. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-Ps
Theses on a related topic
-
Kritická analýza tří českých překladů dramatu N. V. Gogola: Hráči
Petra JALŮVKOVÁ -
Kritická analýza dvou českých překladů Bulgakovova románu Mistr a Markétka se zaměřením na lexikální stránku jazyka
Jarmila OŠKEROVÁ -
Vliv Latiny na anglický jazyk - Latina jako jazyk medicíny
Michaela HODANOVÁ -
Vliv Latiny na Anglický jazyk - Latina jako jazyk medicíny
Michaela HODANOVÁ -
Úroveň znalostí reálií anglicky mluvících zemi u studentů anglického jazyka na střední škole
Barbora BOHDANSKÁ -
Analýza anglického přízvuku studentů TUL s oborem anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Jan Štrigl -
Ocenenie Prima banka Slovensko a.s.
František Skirčák -
Inkluze žáků se zdravotním postižením na malotřídních školách a na 1.stupni ZŠ - srovnání školního roku 2006/2007 a 2015/2016.
Danuše Kupková